KWALITEITSGARANTIE

De kwaliteitsnorm van Coonen Kliniek ligt zeer hoog. Voormalig neurochirurg Joris Coonen is een zeer ervaren arts en we gebruiken alleen A-merken. Stilstand is achteruitgang, daarom volgen we de ontwikkelingen in de markt op de voet en worden zo veel mogelijk cursussen, workshops en congressen in binnen- en buitenland gevolgd.

HEB JE EEN KLACHT?
Bij Coonen Kliniek nemen we zorg serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat je toch niet tevreden bent. Je kunt dan een klacht indienen. Je kunt er op rekenen dat wij jouw klacht serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Klachten zien we ook als een moment om onze dienstverlening verder te verbeteren.

WAT KUN JE DOEN?
Je klacht kan je per email sturen naar info@coonenkliniek.nl. Omschrijf alsjeblieft zo precies mogelijk je klacht en op welke behandeling(en), locatie en tijd(en) deze betrekking heeft. Wij nemen dan binnen 2 werkdagen contact met je op en doen ons uiterste best om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

KLACHTENCOMMISSIE DOKH
Als je er met ons om wat voor reden dan ook niet uit komt dan kan je je wenden tot de klachtencommissie van DOKh. DOKh is een onafhankelijke organisatie die jouw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelt en je verder begeleidt in het proces. Meer informatie vind je op www.dokh.nl