Kwaliteitsgarantie
De kwaliteitsnorm van Coonen Kliniek ligt zeer hoog. Voormalig neurochirurg Joris Coonen is een zeer ervaren arts en we gebruiken alleen A-merken. Stilstand is achteruitgang, daarom volgen we de ontwikkelingen in de markt op de voet en worden zo veel mogelijk cursussen, workshops en congressen in binnen- en buitenland gevolgd.
Heeft u een klacht?
Bij Coonen Kliniek nemen we zorg serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen. U kunt er op rekenen dat wij uw klacht serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Ook helpt uw klacht ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Wat kunt u doen?
Uw klacht kunt u per email sturen naar info@coonenkliniek.nl. Omschrijft u alstublieft zo precies mogelijk uw klacht en op welke behandeling(en), locatie en tijd(en) deze betrekking heeft. Wij nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op en doen ons uiterste best om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Klachtencommissie DOKh
Als u er met ons om wat voor reden dan ook niet uit komt dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van DOKh. DOKh is een onafhankelijke organisatie die uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelt en u verder begeleidt in het proces. Meer informatie vindt u op www.dokh.nl