Kwaliteitsgarantie

De kwaliteitsnorm van Coonen Kliniek ligt zeer hoog. Voormalig neurochirurg Joris Coonen is een zeer ervaren arts en we gebruiken alleen A-merken. Stilstand is achteruitgang, daarom volgen we de ontwikkelingen in de markt op de voet en worden zo veel mogelijk cursussen, workshops en congressen in binnen- en buitenland gevolgd.

Heeft u een klacht?

Bij Coonen Kliniek nemen we zorg serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen. U kunt er op rekenen dat wij uw klacht serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Ook helpt uw klacht ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Wat kunt u doen?

Uw klacht kunt u per email sturen naar info@coonenkliniek.nl. Omschrijft u alstublieft zo precies mogelijk uw klacht en op welke behandeling(en), locatie en tijd(en) deze betrekking heeft. Wij nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op en doen ons uiterste best om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

Klachtencommissie DOKh

Als u er met ons om wat voor reden dan ook niet uit komt dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van DOKh. DOKh is een onafhankelijke organisatie die uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelt en u verder begeleidt in het proces. Meer informatie vindt u op www.dokh.nl

Wilt u meer over ons weten?

Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op of kom eens bij ons langs

Maak een afspraak
Maak een afspraak

Update, vanaf 28 april hervatten we onze behandelingen.

Contactberoepen, zoals artsen, die kennis hebben van infectiepreventie en gewoon zijn met beschermende middelen te werken, starten de reguliere behandelingen op. Daarom starten ook wij weer met onze reguliere behandelingen. Wel hebben we een aantal aanvullende veiligheidsmaatregelen genomen. Het klinkt misschien een beetje streng en ongezellig maar het is even niet anders.

De volgende maatregelen gelden in de kliniek:

  1. Als je hoest, verkouden bent, keelpijn, koorts of diarree hebt, zou je dan je afspraak willen verplaatsen. Je bent weer welkom nadat je 24 uur klachtenvrij bent.
  2. Als een van je huisgenoten in thuisisolatie zit, zou je dan ook je afspraak willen uitstellen. Een nieuwe afspraak kan 14 dagen na het laatste contact met je huisgenoot of 14 dagen nadat je huisgenoot voor het laatst ziekteverschijnselen heeft vertoond.
  3. Als je tot de risicogroep behoort, dus ouder dan 70 jaar of een zwakke gezondheid, zou je dan je afspraak willen uitstellen tot nader orde.
  4. We willen het aantal cliënten in de wachtkamer tot een minimum beperken. Zou je daarom precies op tijd op je afspraak willen komen en geen begeleiding mee willen nemen. We vragen partners en/of kinderen buiten in de auto te wachten.
  5. In de kliniek willen we je vragen:
    • Bij binnenkomst zelf je jas op te hangen;
    • je handen te desinfecteren met handenalcohol, die op de balie staat;
    • zo veel mogelijk 1,5 afstand te houden van andere cliënten en de medewerkers van de kliniek;
    • tijdens de daadwerkelijke behandeling minimaal te praten.
  6. Wij zullen na iedere cliënt alle contactpunten schoonmaken.
  7. In de kliniek werken alleen gezonde mensen, houden we ons aan de 1,5m zone en gebruiken we beschermingsmiddelen waar nodig.

Door naar de website